![Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna](http://www.varangianguard.fora.pl/images/galleries/3572964654d6791f3b85f1-633203-wm.jpg) |
www.varangianguard.fora.pl Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Wto 22:27, 30 Mar 2010 Temat postu: Trochę ględzenia o krasiach |
|
|
Krasie to wspaniała armia, która jednak nie wybacza graczowi błędów. Różnorodność maszyn i dostepność bardzo dobrej piechoty, sprawia wrażenie głównego nacisku na defens, o czym świadczyć może niska zdolność ruchu, bo zaledwie 3 oraz niska inicjatywa. Czasem jednak T4 bywa większym blogosławieństwem niżeli duży ruch, co wychodzi nam na zdrowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Śro 9:53, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Hej Fudal może byś coś napisał na temat swojej ulubionej armii, bo ty jesteś od niej fachowcem, a nie ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fudal
Crayzol
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn - Koźle
|
Wysłany: Śro 13:25, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cóż można powiedzieć o Krasnoludach? Na pewno że to bardzo specyficzna i ciekawa armia. Na pierwszy rzut oka, może zrazić brak potworów, magi i na przykład brak kawalerii lub mały ruch jednostek (wiem po sobie ;p).
Lecz gdy zagłębimy się w tę armię to zauważymy że umiejętnie grając można zniwelować niedostatki, a nawet zyskać przewagę.
Jej główne zalety, to między innymi:
- wytrzymałość jednostek (minimalna 4, nawet w corach), która jest też zaletą przy atakach strzeleckich,
- ciężkie pancerze (5+, a przy obsługach maszyn i jednostkach strzelających 6+),
- bazowe kości rozproszenia (4, gdzie u innych armii są tylko 2),
- silna piechota (w szczególności battlehammersi i ironbreakersi),
- maszyny (jest ich naprawdę dużo, posiadają ciekawe zasady specjalne i są ogólnie tańsze niż u innych armii, a poza tym mają trzech członków obsługi [co przydatne jest przy szarżach i ostrzale], posiadają też możliwość dołączenia czwartego członka obsługi(inżyniera) zwiększającego zdolności strzeleckie [ZS]),
- wysokie zdolności przywódcze [ZP] (minimalne ZP to 9),
- runy, których jest sporo i można nimi dosyć swobodnie rozporządzać (według zasad armii), a oprócz tego runy można zakładać na prawie wszystko, broń, tarcze, amulety, sztandary a nawet niektóre maszyny - mamy spory zakres możliwości i duże pole do popisu
Tak więc reasumując, Krasnoludy to "klimatowa" i silna armia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fudal dnia Śro 15:36, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|