Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trochę ględzenia o krasiach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Dwarfs i Chaos Dwarfs
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Wto 22:27, 30 Mar 2010    Temat postu: Trochę ględzenia o krasiach

Krasie to wspaniała armia, która jednak nie wybacza graczowi błędów. Różnorodność maszyn i dostepność bardzo dobrej piechoty, sprawia wrażenie głównego nacisku na defens, o czym świadczyć może niska zdolność ruchu, bo zaledwie 3 oraz niska inicjatywa. Czasem jednak T4 bywa większym blogosławieństwem niżeli duży ruch, co wychodzi nam na zdrowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 9:53, 31 Mar 2010    Temat postu:

Hej Fudal może byś coś napisał na temat swojej ulubionej armii, bo ty jesteś od niej fachowcem, a nie ja Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fudal
Crayzol



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn - Koźle

PostWysłany: Śro 13:25, 31 Mar 2010    Temat postu:

Cóż można powiedzieć o Krasnoludach? Na pewno że to bardzo specyficzna i ciekawa armia. Na pierwszy rzut oka, może zrazić brak potworów, magi i na przykład brak kawalerii lub mały ruch jednostek (wiem po sobie ;p).
Lecz gdy zagłębimy się w tę armię to zauważymy że umiejętnie grając można zniwelować niedostatki, a nawet zyskać przewagę.

Jej główne zalety, to między innymi:
- wytrzymałość jednostek (minimalna 4, nawet w corach), która jest też zaletą przy atakach strzeleckich,
- ciężkie pancerze (5+, a przy obsługach maszyn i jednostkach strzelających 6+),
- bazowe kości rozproszenia (4, gdzie u innych armii są tylko 2),
- silna piechota (w szczególności battlehammersi i ironbreakersi),
- maszyny (jest ich naprawdę dużo, posiadają ciekawe zasady specjalne i są ogólnie tańsze niż u innych armii, a poza tym mają trzech członków obsługi [co przydatne jest przy szarżach i ostrzale], posiadają też możliwość dołączenia czwartego członka obsługi(inżyniera) zwiększającego zdolności strzeleckie [ZS]),
- wysokie zdolności przywódcze [ZP] (minimalne ZP to 9),
- runy, których jest sporo i można nimi dosyć swobodnie rozporządzać (według zasad armii), a oprócz tego runy można zakładać na prawie wszystko, broń, tarcze, amulety, sztandary a nawet niektóre maszyny - mamy spory zakres możliwości i duże pole do popisu

Tak więc reasumując, Krasnoludy to "klimatowa" i silna armia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fudal dnia Śro 15:36, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Dwarfs i Chaos Dwarfs Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin