Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Sob 23:53, 19 Cze 2010 Temat postu: Ogry i ich królestwa |
|
|
Hmm , jako gracz operujący ogrami powiem co na ich temat. Armia ta ma sporo ciekawych jednostek wartych zastosowania na stole, ale z reguły ich wielkość i cena w punktach powoduje że przeciwnik ma zazwyczaj przewagę (chyba że gramy na hordzie gnoblarów, no ale to inna bajka). Wszystkie ogry wywołują feara we wrogach.
W szeregach ogrzych armii możemy znaleźć następujące jednostki:
Lordowie
Tyran-typowy koks do kombatu, odpowiednio złożony może sporo namieszać.
Oprawca-lord mag, również zdolny w walce wręcz ugrać co nieco.
Herosi
Łowca -bohater dość uniwersalny, dobry w kombacie i shootingu, must have na małe punkty.
Pięściarz-typowy ogrzy hero, z którego możemy sobie złożyć BSB.
Rzeźnik -nasz mały mag.
Cory
Gnoblary wojownicy - tanie jak barszcz mięso armatnie naszej armii, taka zapchaj dziura i przeszkadzajka.
Gnoblar Traperzy - lepsza wersja powyższych z opcją zwiadowców.
Ogrze Byki- nasza pierwsza jednostka ogrów, typowy wypełniacz innego typu (żywa tarcza dla ważniejszych jednostek).
Ironguci - ogry z bronią wielką i w ciężkich zbrojach, zdecydowanie najlepszy nasz core.
Specjale :
Ledzi - ogry z działami w łapach. Mały zasięg ich broni (12 cali), oraz jej nieprzewidywalność sprawia, że jednostka ta może sporo namieszać, lub też nie zrobić nic, ba nawet może się sama wysadzić.
Yeti- Panowie od szybkiej roboty, nasza jedyna jednostka (poza bohaterami) zdolna zjeść w walce wręcz ( z racji posiadania magicznych ataków) jednostki eteryczne> niestety brak pancerza sprawia że dość szybko spadają...
Scrapa - rydwano-katapulta, jednostka dobra do ostrzału wroga bo używa do tego dużej templatki. Ma jednak swoje wady, pierwszą jest koszt (i w punktach i w złotówkach, drugą wierzchowiec rinox, który lubi nie zdawać liderki...
Rary
Olbrzym niewolnik- gorsza wersja olbrzyma, duże i powolne i nie zawsze trafia w cel...
Gorgery- nasze jedyne wykopki, zdolne pojawić się na tyłach przeciwnika i zrobić jego maszynom z włosów Wietnam. Dobre ale w większej liczbie..
Ludojady- esencja tej armii, dobrzy w kombacie i shootingu, zdolni przyjąć na klatę większość wrogów i je pogonić.
Rinoxy- przereklamowana jazda na rinoxach, dobra jako wsparcie, lecz budowanie na niej planu i struktury armii to zły pomysł...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cobra651 dnia Nie 0:13, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|