![Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna](http://www.varangianguard.fora.pl/images/galleries/3572964654d6791f3b85f1-633203-wm.jpg) |
www.varangianguard.fora.pl Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Wto 20:44, 06 Kwi 2010 Temat postu: Krasnoludy Chaosu |
|
|
Szanowni koledzy jako były gracz Krasi Chaosu (popularnie zwanych chadecją) postanowiłem po krótce dla Was opisać tą armię. Dziś istnieją dwa warianty tej armii: pierwszy pochodzący z Reaving Hordes, gdzie opis armii mieści się na dwóch kartkach, oraz drugi oparty o book zrobiony przez fanów dopuszczony jednak na turniejach (także w Polsce). Ponieważ grałem sporo pierwszym wypowiem się na jego temat:
Bohaterowie
Ponieważ nie będziemy mieli do czynienia z Lordami, powiem o nich krótko że są ich trzy warianty, klasyczny lord, lord mag i Bullcentaur lord. Nie są wcale tacy mocni jak na ich wartość punktową, choć trzeba przyznać dość mobilni, ponieważ magowi i wojownikowi można dać dwa latające wierzchowce.
Jeśli zaś chodzi o zwykłych boh, to mamy ich czterech, trzy odpowiedniki lordów i nowy rodzaj bohatera - hobglinów. Jeśli chodzi o magię to CHD mogą używać magii śmierci, ognia, metalu, cienia, więc mają dość dużo upierdliwych wariantów , a z magii jak mają farta to potrafią pocisnąć. Jeśli zaś chodzi o klasycznych bohaterów, to są tacy sobie, w porównaniu np. z zwykłymi krasiami. Ciekawy jest hobgoblin, gdyż możemy wsadzić go na wilka i wraz z oddziałem jeźdzców wilków, wysyłać do flankowania wroga. Bullcentaur hero jest troszkę za słaby i błyskawicznie mi schodził w starciach z np. HE.
W corach ta armia ma nastepujacych wojowników: wojowników krasnoludzkich (standart z bronią wielką lub bez), garlaczy (to taki rodzaj broni palnej o zasięgu 12 cali, tworzace swojego rodzaju pole rażenia, zaś przeciwnik znajdujacy się pod tą strefą trafiany jest na 4+, otrzymując trafienie z siła rózna, zależną od ilości szeregów od 3 do 5 ). Fajna jednostka lecz łatwa do wymanewrowania i wystrzelania. Ostatnim corem są hobgobliny, które możewmy mieć w wersji walczacej i strzelajace, oraz możemy je wsadzić na wilki, czyniąc z nich fasty.
W specjalach znajdują się jednostki klasycznych orków i goblinów z armii O&G, balisty hobgoblinów (to samo co w armii O&G, tyle mają dwóch członkó załogi), czarne orki i snaeky gitsy (bardzo upierdliwa jednostka z posionem i dwom atakami, rewelacyjna jako wsparcie). Jedyną maszyną krasi jest rakieta śmierci, broń cholernie losowa o działaniu podobnym do katapulty, która miala u mnie 50% skuteczność.
W rarach dwie jednostki, Bullcentaury bedące hybryda jazdy i piechoty strasznie słabą mimo dwóch ataków , którą uwali byle piechota. Drugą jednostą jest trzęsigrunt, maszyna dość upierdliwa, gdyż żeby wam zaszkodzić nie musi w was trafić. Wystarczy że pocisk wyląduje w pobliżu waszych jednostek, a nie będą one mogły strzelać w nastepnej turze (maszyny bedą mogly jeśli wyrzucą 4+), oraz tracą połowę ze swoich ruchów.
To tyle. Nowego wariantu nie znam za dobrze, pewne jest tylko że ma maszyn o wiele więcej i więcej rodzajów bohaterów, a także elitarną piechotę odpowiednik hammersów u krasi(która nazywa się obsadian guard).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cobra651 dnia Śro 10:11, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Wto 20:54, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dodać muszę że podobnie jak zwykłe krasie Chadecją ma dość niską inicjatywę, co bardzo boli szczególnie w starciu z He, czy De, zaś We na tą armię to prawdziwy koszmar, większość rzeczy nie dojedzie do waszych pozycji. Przypuszczam, że w jeśli będzie przeciwnik grał nowym wariantem może być ciut trudniej, lecz nie koszmarnie, bowiem możecie łatwo tą armię wymanewrować i rozdzielić, twarde jednostki przetrzymać a śmieci wybić. Uważać trzeba na maszyny, szczegolności bolce bo te są zawsze upierdliwe i są w stanie popsuć szyki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|