|
www.varangianguard.fora.pl Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
palen
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:31, 19 Mar 2014 Temat postu: Rybnik 29.03.2014 |
|
|
Siemka.
W związku z turniejem chciałem pokazać swoje propozycję rozpisek, żebyście mogli je skrytykować w wolnej chwili
Pierwsza:
1 Master @ 188.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Cloak of Twilight [50.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Master @ 169.0 Pts
Lance; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
35 Witch Elves @ 400.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard
Gleaming Pendant [5.0]
29 Har Ganeth Executioners @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Draich Master @ [10.0] Pts
8 Cold One Knights @ 315.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Dread Knight @ [10.0] Pts
Heavy Armour; Shield
9 Cold One @ [0.0] Pts
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1597.0
Druga:
1 Death Hag @ 315.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard; Cry of War
1 Cauldron of Blood @ [190.0] Pts
2 Witch Elf crew @ [0.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon
1 Sorceress @ 80.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Dark Magic
31 Witch Elves @ 397.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Hag @ [10.0] Pts
14 Darkshards @ 192.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
9 Cold One Knights @ 350.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Dread Knight @ [15.0] Pts
Heavy Armour; Shield
Ironcurse Icon [5.0]
10 Cold One @ [0.0] Pts
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1599.0
Co o nich powiecie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Apok
Bandzior
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Czw 9:51, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Widzę że totalnie olewasz magię na bohaterach, i słusznie.
Mając Warlocków będziesz miał odpowiednią siłę czarowania na te punkty. Opcja nr 1 z 2x Master z Płaszczem i AoD do mnie bardziej przemawia. Opcja z kotłem może być lekko ryzykowna... ale ja jestem warzywem.. o tym musicie Pamiętać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cobra651
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Nie 10:50, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witaj
Grałem podobna rozpą do rozpy nr 1 i Ci powiem tak, na te punkty i ograniczenia, generał i BSB musi gdzieś siedzieć. Pamiętaj, że tam jest B&G i armia która będzie miała działa, czy inne maszyny będzie ci na nich polować w pierwszej kolejności, jeśli będą się bawić w kowboji. Egzeki są fajne, jeśli idzie w nich witchka z witchbrewem, wtedy mają jakieś szanse powalczyć, bo mają po dwa ataki. Druga sprawa, mają dość słaby pancerz, a na te punkty utrata kilkunastu nim dojdziesz do pozycji wroga, jest bardzo odczuwalna, w kombacie. Potrzebują też +1ld, a ich KB nie zawsze się sprawdzi. Witchki są ok na te punkty, bo ich zadaniem jest ginąć, nawet jak są przerzedzone, dojdą i wyjdą najczęściej z drugiej strony regimentu wroga. COK są nie docenione w tej edycji, ale ja uważam że na te punkty, są bardzo nieprzyjemną jednostką dla wroga. Dobry save, wysoka inicjatywa i mocne pierdolnięcie, do tego dwa ataki z dołu, to potencjał z którym wróg się musi liczyć. Trudniej cie złapać niż egzeków, a jak wrzucisz do nich hero ze stubbornem, robią sie groźni. Mając warlocków nie musisz się teoretycznie przejmować antymagią, ale nie jest tak do końca, bo masz ich tylko 5, wiec musisz ich pilnować, aby ci za szybko nie spadli, bo ward jest fajny, ale zawsze można go nie zdać. Ja uważam że na te punkty DE powinny wykorzystać swoją mobilność, która jest mega upierdliwa dla przeciwnika. No i magia Dark też wcale taka głupia nie jest z bonusem 1+ do casta, co może być albo nie być w fazie magii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|